Az elektromos Jaguar teljesen furcsa és lenyűgöző gép! Néhány alkalommal vezettem már a Jaguar I-Pace-t , és ez mindig élvezetes élménynek bizonyul. A Jaguar kétmotoros, összeskerék-meghajtású, teljes elektromos SUV-je, egy tisztességes 480 km nyújt ami elfogadható. De ez most különleges hiszen egy Hamann feliratos gép van alattam.
Persze, megvannak a hibái, különösen az infotainment és a klímaberendezés elrendezésekor. De az elektromos Jag sima vezetési kényelme és a közvetlen kormányzási érzés egyértelműen az erőssége, kezelése szép és kiegyensúlyozott. A felfüggesztés természetesen nagy szerepet játszik ebben. Az elektromos hajtás ellenére ez egy nagyon furcsa és lenyűgöző gép volt főleg Hamann felirattal. Nem azt mondom, hogy gördülő kanapé; nem szabad, hogy az legyen. De egy kis keménység az kell, ha a felfüggesztés pont ott van ahol kell. És pontosan ez az, amit az I-Pace sportos visszacsatolás reflex módban érezni az autót és ha kell akkor sima utazás hosszú távon. Egy kis Hamannos sportosság és keménység el kell ennek az autónak.

JÁRMŰADATOK:
Motor: teljesen elektromos
átvitel: 1 sebességes automatikus sebességváltó
akkumulátor: 90 kWh
teljesítmény: 400 PS / 294 kW
nyomaték: 696 Nm
festés: Corris Gray
kárpit: genarbtes Leder Ebony / Ebony

Elektromos:
Üzemanyag-fogyasztás: kombináltan: 24,8 kWh / 100 km
Kombinált CO2-kibocsátás: 0 g / km
CO2 hatékonyság: A+