- A CASA SEAT két héttel ezelőtt tartott virtuális megnyitója után a tényleges megnyitót tartották meg Teresa Ribera, Àngels Chacón és Ada Colau, valamint más személyiségek részvételével.
- Az új márka lesz a mikromobilitási termékekre és szolgáltatásokra összpontosító városi mobilitási stratégia hajtóereje
- A SEAT világszerte bemutatja új mikromobilitási termékeit, a SEAT MÓ eScooter 125 –öt és a SEAT MÓ eKickScooter 65-öt
A SEAT az ajánlott egészségügyi és biztonsági intézkedések betartása mellett megrendezett ünnepségen hivatalosan is megnyitotta a CASA SEAT-ot. A rendezvényen részt vettek az állami szervek magas rangú hivatalos képviselői, valamint a spanyol és a katalán gazdaság üzleti vezetői. A vállalat a rendezvény során bejelentette a SEAT MÓ, az új városi mobilitási márka létrehozását.
A június 4-i virtuális bemutató után a CASA SEAT első alkalommal nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt. A SEAT elnöke, Carsten Isensee az esemény megnyitásakor hangsúlyozta, hogy az új helyszínnek, mint a cég Barcelona központjában található székhelyének jelentőségét. Az elnök szavai szerint: „A CASA SEAT sokkal több, mint tisztelgés a kezdetek előtt. Ez az ikonikus épület az a hely, ahonnan a jövőbe tekintünk; székhelyünk Barcelona szívében található, amely várakozásunk szerint a városi mobilitás mércéjét jelentő központtá válik. ”
Ezt követően Teresa Ribera, a spanyol kormány negyedik miniszterelnök-helyettese, az ökológiai átmenet és a demográfiai kihívás minisztere video-konferencia útján beszélt, majd a CASA SEAT-ban Angels Chacón, a katalán kormány üzleti és tudásügyi minisztere, valamint Ada Colau, barcelonai polgármester felszólalása hangzott el.
A hivatalos képviselők, illetve olyan személyiségek, mint például a Godó Group elnöke, Javier Godó, a CaixaBank elnöke, Jordi Gual, az FC Barcelona elnöke, Josep Maria Bartomeu; az Agbar elnöke, Simón Ángel; a Saba ügyvezető igazgatója, Josep Martínez Vila és Dr. Bonaventura Clotet, meglátogatták a CASA SEAT, a vállalat új városi mobilitási központjának különböző területeit.
Wayne Griffiths, a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, a CUPRA vezérigazgatója bejelentette a SEAT MÓ létrehozását. Ez egy új márka, amely a mikromobilitási termékekre és szolgáltatásokra összpontosító városi mobilitási stratégia hajtóereje lesz, beleértve a SEAT MÓ eScooter 125-öt és a SEAT MÓ eKickscooter 65-öt.
„A SEAT MÓ-val mindenki számára elérhetővé akarjuk tenni az egyéni mobilitást, és ennek a CASA SEAT lesz a működési központja. Barcelona lesz a világ többi részébe exportálandó városi mobilitási megoldások fejlesztésének próbaterepe ”- mondta Wayne Griffiths
A CASA SEAT-ban tett látogatás az autó konfigurátor területen ért véget, ahol az ügyfelek és a látogatók majd megtervezhetik saját SEAT gépkocsijukat. Ezt követően a személyiségek a CUPRA Garázsba mentek, ahol megtekintették a CUPRA Formentor PHEV-t, ezt a 100% -ban új modellt, amelyet Martorellben gyártanak, és amely hamarosan a piacra kerül.
SEAT MÓ: úton az elektromos városi mobilitás felé
A legutolsó Smart City Expo világkongresszuson a SEAT bejelentette a városi mobilitásra összpontosító stratégiai üzleti egység létrehozását, amely mostantól már saját identitással rendelkezik. A vállalat bemutatta az új SEAT MÓ eKickScootert és a SEAT MÓ eScooter 125-öt, ami a cég 70 éves történetében az első 100% -ban elektromos SEAT motorkerékpár, és amely egyben a szolgáltatás megosztásának lehetőségével is rendelkezik, és a társaság meg is erősítette, hogy júliusban elindítja elektromos motor megosztási szolgáltatását Barcelonában.
Lucas Casasnovas, a SEAT MÓ vezetője rámutatott, hogy „a SEAT MÓ eScooter 125, a SEAT MÓ eKickScooter 65, és belépésünk az elektromos motorokat megosztó szolgáltatás világába, igazolja elkötelezettségünket, hogy a hatékony, fenntartható mikromobilitási megoldások biztosításával alkalmazkodunk a városok és lakosaik új igényeihez. ”
Hely a jövőbeli mobilitás újratervezéséhez
A Barcelona szívében, a Paseo de Gracia és az Avenida Diagonal sarkán található CASA SEAT a márka tisztelgése a város előtt, amelyben a márka 70 évvel ezelőtt megszületett. Ezt a teret azzal a céllal hozták létre, hogy a városi mobilitás központjává váljék, és így a különböző érdekelt felekkel együtt, a megoldások közös kidolgozásával adjon válaszokat a mai kihívásokra. A találkozók és az eszmecsere előmozdítása érdekében a CASA SEAT olyan programokat kínál, amelyek többek között tárgyalásokat, szakmai konzultációkat és változatos kulturális eseményeket foglalnak magukban a mobilitásról, a fenntarthatóságról, a technológiáról és az üzleti életről és más témákról.