A nagyközönség számára először idén júniusban bemutatott új Peugeot 408 Fastback most a Louvre-Lens múzeumban is kiállításra kerül. A szokatlan kiállítási „vitrin”, amely különleges szögekből is megmutatja az új 408-at, éppen 08.04.-től lesz látható, utalva az új modell számozására.

Nemcsak forog, de forgás közben különböző szögekből mutatja meg az új Peugeot 408-at az az átlátszó üveggömb, amely ugyanolyan szokatlan és váratlan megoldás, mint az oroszlános márka júniusban leleplezett modelljének formaterve.

A Fastback karosszéria semmihez sem hasonlítható, újító, dinamikus és vonzó formaterve senkit sem hagy hidegen. A párizsi Superbien kreatív stúdió tehetséges művészekből, mérnökökből és technikusokból álló csapata alkotta meg fizikai valójában az OPEn ügynökség által elképzelt tervek alapján ezt a meghökkentő, a gravitáció törvényeivel dacoló koncepciót.

Egy különleges, egyedi installációkra szakosodott szakembergárda építette meg ezt az ékszerdobozt, azaz magát a Gömböt, amely a „Hol van a lent és hol van a fent ?” kérdésre ugyanúgy keresi a választ, mint arra, hogy hogyan lehetne akár a feje tetejére állítva vagy oldalra forgatva bemutatni az új Peugeot 408-at. A válasz tehát egy átlátszó üveggömb, mely körbeveszi az autót és képes valamennyi irányból megmutatni azt.

Ez a szokatlan bemutató a Louvre-Lens múzeum különleges kulisszái között valósul meg, így a sportos és letisztult vonalvezetésű új Peugeot 408 egy egyedi műalkotássá avanzsál, amelyet a későbbiekben valószínűleg más helyszíneken is megcsodálhatunk majd.

 

„Nagyon beleszerettünk az alkotás hirtelen jött ötletébe, mely szemet gyönyörködtető és tökéletesen kiemeli az újdonság értékeit. Az új Peugeot 408 egyedi stílusát már az első bemutató kapcsán nagyra értékelték a beavatottak.  Most a szélesebb közönség is megcsodálhatja, ennek a különleges ékszerdoboznak köszönhetően, a Louvre-Lens csodálatos és modern környezetében” – nyilatkozta Linda Jackson a Peugeot márka nemzetközi igazgatója. 

„A Peugeot márka folyamatos fejlődésben és mozgásban van, minden területen. Az új Peugeot 408 számára elképzelt üveggömb minden szögből képes megmutatni az új modell vonzerejét. Ez az alkotás így tökéletesen illik a márka új identitásába is.”

– tette hozzá Phil York a Peugeot márka kommunikációs és marketing vezetője.