- A Kia 120 autóval segíti a tenisztorna lebonyolítását
- A Kia Motors, és az Ausztrál nyílt teniszbajnokság együttműködése immár 18 éve tart
A Kia Motors 120 autóból álló flottával segíti a 2019-es Ausztrál nyílt teniszbajnokság szervezését és lebonyolítását. A Kia immár 18 éve az ázsiai és csendes-óceáni térség Grand Slam tornájának fő szponzora.
A hivatalos átadási ceremóniát január 9-én tartották, a melbourne-i Federation Square-en, a Kia immár 17 Grand Slam trófeát begyűjtő márka nagykövete, Rafael Nadal részvételével. Az autók a játékosokat, a szervezőket és a VIP vendégeket szállítják majd a teniszbajnokság kéthetes ideje alatt, január 14. és január 27. között. A bajnokság a Rod Laver Arénában, a férfi egyéni döntővel ér majd véget.
Az elmúlt 18 évben a Kia támogatói flottái több millió kilométert tettek meg, miközben a játékosokat, a bajnokság szervezőit kényelemben és biztonságban eljuttatták a különböző helyszínekre. A több mint 350 sofőr előreláthatólag 450 000 kilométernél is többet tesz majd meg az idei torna ideje alatt.
„Megtisztelő, hogy majd két évtizede a világ egyik legrangosabb sporteseményének szponzorai lehetünk; ez irányú elkötelezettségünk töretlen. Nagy várakozással tekintünk a verseny két hete elé, és bízunk abban, hogy idén az eddigi legjobb tornát láthatjuk majd!” – mondta James Cho, a Kia Motors Australia elnöke.
„A Kia mindig is jóval több volt, mint csupán az Australian Open szponzora: a cég immár a teniszvilág nagyra becsült tagja, támogatásuk ideje alatt nagyban hozzájárultak a bajnokság fejlődéséhez. A versenyzőket januárban Melbourne-szerte szállító Kia flotta, valamint a rajongók számára szervezett események a Melbourne Park-ban, jó ideje a bajnokság jelképévé váltak, és fontos szerepet játszanak abban is, hogy a résztvevők még inkább élvezzék a versenyeket.” – mondta Craig Tiley, az Australian Open versenyigazgatója.
A teniszvilághoz fűződő régóta tartó kapcsolatának további erősítésére a Kia számos online és offline programmal jelentkezik a világ teniszrajongóinak legnagyobb örömére. Az „AO szelfiverseny” például kiváló lehetőséget kínál arra, hogy a sportág rajongói megosszák a bajnokság számukra legkedvesebb pillanatait a közösségi médiában, miközben 68 szerencsés Kia-vásárló meghívást kap a bajnokságra is: profik által tartott exkluzív teniszképzésen vehetnek részt, és ott lehetnek a férfi egyéni elődöntők nézői között is.
Mindezeken kívül a Kia 30 labdaszedő gyermeket hívott meg Melbourne-be, akik ezzel életre szóló élménnyel gazdagodhatnak, hiszen egy Grand Slam tenisztornán vehetnek részt. Húsz koreai és tíz indiai gyermek lett a győztese annak a 2018-as nemzetközi versenynek, ahol e térségek 30 legjobb labdaszedőjét választották ki.