• A Citroën a mozgásszabadság szolgálatába állított innováció és merészség 100 éves hagyományát folytatja azzal, hogy a 2019-es genfi autószalonon bemutatja az Ami One Concept tanulmányt, egy rendhagyó, 100%-ban elektromos járművet, mely a digitális szolgáltatásokon keresztül a városi mobilitás új – szabadabb és felhőtlenebb – élményét nyújtja.
  • A márka „Inspired By You” jelmondatának megfelelően az Ami One Concept tanulmány adekvát választ ad az autós szokások megváltozására és az energetikai átállás városi közlekedést érintő kihívásaira.
  • A tanulmány a kötöttségektől mentes városi közlekedés Citroën módra elképzelt megvalósulását példázza, amelyet a #LibertyElectriCityMobility mottó is kifejez:
  • Szabad hozzáférés: a jogosítvány nélkül is igénybe vehető* Ami One Concept tanulmányhoz egy átfogó és innovatív digitális kiszolgálórendszer társul, mely a mobilitás korszerű, felhasználóbarát, széles tömegek számára elérhető élményét hivatott biztosítani. Az ügyfélélményt teljes egészében újragondoló rendszer 5 perctől 5 évig terjedően „à la carte” módon használható: az igénybe vehető szolgáltatások az autómegosztástól az autóbérlésen át a gépkocsivásárlásig terjednek. A rendszer része egy az autóval való kapcsolattartásra szolgáló mobil alkalmazás is, mely egy az utazások egyszerűbb lebonyolítását biztosító portálhoz is hozzáférést nyújt.
  • Szabad közlekedés: a mozgékony, ultrakompakt, 100%-ban elektromos járművel a városközpontokban is szabadon közlekedhetünk. A kétszemélyes járművet az intuitív használat és az okostelefonon keresztül történő kommunikáció is különlegessé teszi.
  • Szabad önkifejezés: a kiforrott, merész és színes egyéniségű Ami One Concept ötletesen szimmetrikus kialakításával egy egyszerre biztonságos és trendi megoldást képvisel, mely stílusos megjelenést és kényelmes közlekedést biztosít. A tanulmányhoz kínált kiegészítőkben, melyek a lifestyle.citroen.com. weboldalról elérhető e-boutique-ban szerezhetők be, ugyanezek a jellegzetesen modern stílusjegyek köszönnek vissza.

A Citroën 1919-es alapítása óta mindig rendhagyó, forradalmian új és a későbbiekben legendássá vált járművekkel reagált a saját korára. A 2019-es genfi autószalonon a márka újabb meglepetésre készül: a lezser Ami One Concept tanulmány premier előtti bemutatásával a városi mobilitásról vallott sajátos elképzelését osztja meg a nagyközönséggel. Akárcsak a 2 CV, mely annak idején széles tömegek számára tette lehetővé a szabad mozgást, a széles rétegeket megszólító, új élményekkel kecsegtető, teljesen egyedi Ami One Concept tanulmány is demokratizálja a városi közlekedést.

Ismerje meg közelebbről az alkotók szándékát a „Manifesto” c. videóból, melyet a sajtóközlemény végén található linkre kattintva nézhet meg.

 

 

  1. 01. SZABAD HOZZÁFÉRÉS: MINDENKI SZÁMÁRA ELÉRHETŐ, MINDENKI IGÉNYEIHEZ IGAZODÓ JÁRMŰ

 

A Citroën a városi mobilitást egy teljes egészében digitalizált és személyre szabott ügyfélélmény keretében képzeli el, mely a gördülékeny, egyszerű és kötöttségek nélküli használatra helyezi a hangsúlyt.

 

MINDENKI SZÁMÁRA ELÉRHETŐ VÁROSI MOBILITÁSI ESZKÖZ: JOGOSÍTVÁNY NÉLKÜL IS IGÉNYBE VEHETŐ

 

A városi mobilitás eme egyedülálló eszközével, mely az energetikai átállás folyamatában is kiemelt szerepet játszik, a Citroën az egyéni városi közlekedés forradalmasítására készül. A márka az Ami One Conceptet a tömegközlekedés (busz, villamos, metró) és a többi két- vagy háromkerekű egyszemélyes közlekedési eszköz (bicikli, robogó, roller) alternatívájának szánja. A kétszemélyes ultrakompakt (2,50 m) Ami One Concept tanulmány nemcsak rendkívül fürge, de felépítéséből adódóan masszív is. Rossz időben hatékony védelmet nyújt a zárt utastér. Az egyedi felépítés és design, mely a funkcionalitás és a használat szempontjait követi, újfajta vezetési élmény ígéretét hordozza. A 16 éves kortól (az európai országok többségében / a jogszabályok függvényében) bárki által használható jármű – függetlenül attól, hogy rendelkezik-e jogosítvánnyal vagy sem – egy olyan városi közönséget céloz meg, amelyik a márkához hasonlóan sokra tartja a mozgás szabadságát.

 

 

KÖZÉPPONTBAN A DIGITÁLIS ÜGYINTÉZÉS

 

A márka „Inspired By You” mottójához hű, 100%-ban csatlakoztatott Ami One Concept a jármű felfedezésétől a tényleges használatáig – egy teljes egészében digitális kiszolgálórendszerre támaszkodik, mely à la carte igényelhető szolgáltatásokat és újszerű ügyfélélményt kínál. A rendszer az ügyfélút minden lépésére (online ismertető, próbaútigénylés, szolgáltatások konfigurálása, lefoglalás és átadás) kiterjed, és az ügyfél igényeinek leginkább megfelelő használati idő is könnyen kiválasztható vele. A digitális ügyintézés a gépjármű és az utazások kezelésére szolgáló mobil alkalmazásban is folytatható.

 

 

 

 

„A la carte” ügyfélélmény

Kattintson a sajtóközlemény végén található linkre, és tekintse meg az ügyfélútról („Expérience”) készült videót.

 

A nagy szabadságot nyújtó, csatlakoztatott Ami One Concept még ennél is messzebb megy, és új fogyasztási módokat kínál. A Citroën jelentősen megkönnyíti az ügyfelek mobilitási problémáinak megoldását azáltal, hogy a digitális rendszeren keresztül – az autómegosztástól a bérlésen át a vásárlásig – többféle lehetőséget vonultat fel. A cél az ügyfelek legkülönbözőbb mobilitási igényeinek magától értetődő kielégítése: alkalmi vagy rendszeres használat, családdal vagy barátokkal történő utazás, egy- vagy többszemélyes használat. A rendszer igazodik a felhasználó igényeihez és gyors megoldásokat kínál. A jármű már 5 percre is igénybe vehető, de a használat időtartama – mindenre kiterjedően és minden további kötelezettség nélkül – bármikor több órára növelhető. Az egyes ügyfelek mobilitási szükségleteinek függvényében személyre szabható ajánlatok 5 percre, 5 órára vagy 5 napra szólnak, de a tartósan fennálló igények kielégítése érdekében 5 havi autóbérlésre vagy akár 5 éves tartós bérletre is lehetőség van.

 

  • 5 perc vagy 5 óra: a mobilitási eszköz a márka Free2Move szolgáltatásán keresztül biztosított autómegosztási ajánlat keretében egy adott helyen, adott időtartamra áll rendelkezésre. Az új mobilitási megoldásokhoz kialakított alkalmazásban az ügyfél pár kattintással kiválaszthatja a kívánt Ami One Concept járművet.
  • 5 nap: a járművet egy könnyen elérhető rövid távú bérlet keretében kínálja a rendszer. Az ügyfél ilyenkor a Citroën Rent & Smile oldalon keresztül online foglalja le az autót.
  • 5 hónap: a megszokottnál rövidebb időszakra szóló, kötelezettség nélküli autóbérlés.
  • 5 év: a járműre 5 éves tartós bérleti szerződés is köthető, ahol a havi díj az akkumulátort, a karbantartást és a parkolási díjat is magában foglalja. A teljes egészében online ügyintézés keretében az ügyfél például az átvétel helyét is meghatározhatja.

 

A különleges ügyfélélmény kiegészítéseképp a Citroën az „Ami One átvevőhelyeket” is elképzelte. Ez egyelőre egy olyan digitalizált „shop”, amely alapján képet alkothatunk arról, hogy milyen lenne egy tényleges Ami One Concept automata a belvárosban, ahol tájékozódhatnánk a termékről és a rendelkezésre álló opciókról (5 perctől 5 évig), és a járművet is kipróbálhatnánk. Ugyanilyen átvevőhelyeket lehetne kialakítani például a bevásárlóközpontokban is.

 

Az eszköz használatát megkönnyítő mobil alkalmazás

 

A jármű átvételét követően a mobil alkalmazáson a sor, mely az autóval való speciális kommunikációt biztosítja. A vezető a fedélzeti paramétereket bármikor szabadon kezelheti a gépkocsiból, de az információkhoz az okostelefonján keresztül is hozzájuthat. Ily módon távolról is hozzáférhet a személyes fiókjában tárolt adatokhoz (fogyasztás, töltésszint), a Free2Move Services oldalon keresztül pedig egy szolgáltató portálhoz, mely a városon belüli közlekedést segíti (parkolók keresése, műholdas helymeghatározás stb.).

 

Az egyszerűbb és biztonságosabb használat érdekében az említett alkalmazás hangvezérléssel is működtethető. A vezető így gond nélkül kérhet célravezetést a legközelebbi töltőállomásig vagy foglalhat parkolóhelyet. Az alkalmazás a Free2Move Services szolgáltatásaira támaszkodik, melyek a parkolók, ill. parkolóhelyek műholdas helymeghatározásán vagy az elektronikus fizetési formákon stb. keresztül segítik az autóval való közlekedést. Az ügyfelek számára különösen két – kimondottan az elektromos modellekhez kifejlesztett – alkalmazás lesz hasznos:

 

  • A Charging Pass lehetővé teszi, hogy a villanyhajtású gépjárművek tulajdonosai megtalálják az autójukkal kompatibilis töltőállomásokat. A választás megkönnyítése érdekében a Free2Move Services 3 szempont (a távolság, a töltés gyorsasága és az ár) alapján előválogatást végez. Alapértelmezésben egy lista kerül kijelzésre, de az ügyfél a töltőállomások térképen történő megjelenítését is kérheti. A keresést a vezető kezdeményezi vagy egy automatikus értesítés indítja el, mely a kritikus töltésszint elérésekor lép életbe. Miután okostelefonja képernyőjén kiválasztotta a töltőállomást, a felhasználó kedvenc navigációs alkalmazásán keresztül (Waze, Google Maps stb.) a telefonjára továbbíthatja az úti célt.
  • A Charging Pass opciót kiegészítő Trip Planner egy célravezetési szolgáltatás, mely megnyugtatja a vezetőt, és a töltésszint függvényében még megtehető távolságot, a gépjárműhasználatot és az útba eső töltőállomásokat figyelembe véve kiszámítja az optimális útvonalat. Az alkalmazás az utazás időtartamát – beleértve a töltési időt is – képes kikalkulálni.

 

  1. SZABAD KÖZLEKEDÉS

 

Az Ami One Concept tanulmánnyal a Citroën egy 100%-ban elektromos megoldást kínál a városi mobilitás kérdésére. Az elsősorban a városlakók elvárásait szem előtt tartó kétszemélyes jármű maga a megtestesült szabadság: használata gyerekjáték, és a városközpontok korlátozott forgalmú övezeteibe is be lehet hajtani vele.

 

 

AZ ELEKTROMOS MEGHAJTÁS MINDEN ELŐNYE

 

Zéró CO2-kibocsátás

Az Ami One Concept tanulmány lépést tart a korral: egy újfajta mobilitás felvázolásával adekvát választ ad a városi életet érintő aktuális és jövendő kérdésekre. Az Ami One Concept 100%-ban elektromos meghajtású, ezáltal környezetkímélő, alacsony a fenntartási költsége, és a városok bármely részébe be lehet hajtani vele. A folyamatosan változó városi élethez tökéletesen alkalmazkodó jármű maximális sebessége 45 km/h, CO2-kibocsátása pedig nincs. Hatótávolsága 100 km, így városon belül sok kisebb utat tehetünk vele, akár egyszeri elintéznivalóról, akár napi munkába járásról van szó. A padlólemez alatt elhelyezett lítium-ion akkumulátor a hozzá kapott kábellel könnyen feltölthető. Nyilvános töltőoszlopra vagy Wallbox fali csatlakozóra kötve 2 óra alatt teljesen feltöltődik. Az autót egy hosszabbító segítségével az otthoni hálózatra is rá lehet csatlakoztatni.

 

Csendes működés

A teljes egészében villamos meghajtásnak köszönhetően rendkívül csendes Ami One Concept a környezetére nézve is biztonságos. Egyedi hangjelzését a Start-Rec ügynökség és a Citroën dizájnerei közösen tervezték. A lassításkor kiadott hangban az Ami One Concept egész egyénisége kifejezésre jut. A férfi és női hangokat egyaránt tartalmazó különleges zenei szignálnak köze sincs a megszokott robotikus hangzásvilághoz. A sebesség függvényében emelkedő hangsorból álló egyedi hangjelzés az Ami One Concept különleges ismertetőjegye, és a 2019. január 1. óta érvényben lévő európai szabályozásnak is megfelel. Mostantól biztonsági okokból – a gyalogosok figyelmeztetése érdekében – alacsony sebességnél minden elektromos gépjárműnek mesterséges hangot kell kibocsátania.

ULTRAKOMPAKT MÉRETEK, FÜRGE VISELKEDÉS

 

A városi közlekedésre tervezett különleges Ami One Concept tanulmány jellegzetes kocka formával és ultrakompakt méretekkel rendelkezik. Egy tömbből faragott, 2,50 m hosszú, 1,50 m széles és 1,50 m magas sziluettjével biztonságot sugározva, magabiztosan trónol az egyedi tervezésű, négyküllős 18” kerekeken. Masszív autó benyomását kelti, ugyanakkor kivételesen fürge viselkedést, könnyű kormányozhatóságot és pofonegyszerű parkolást ígér.

 

 

ÖSZTÖNÖS HASZNÁLAT, CSÚCSTECHNOLÓGIÁS KOMMUNIKÁCIÓ

 

Könnyű, önfeledt használat

Az összes vezetési funkció vezérlését ellátó „vezetőblokk” mindkét oldalán ötletes technológiák és funkciók állnak rendelkezésre.

 

A 100%-ban csatlakoztatott Ami One Concept az okostelefont helyezi az ember-gép interfész középpontjába, és ezzel egyszerre ösztönös és nyugodt vezetést biztosít. Már a beszállás is az okostelefon segítségével történik: az ajtók nyitásához (és zárásához) le kell olvasni a kilincsek alumíniumtalpán található QR kódot. A beszállást követően a vezető maga elé helyezi a telefont az erre kialakított helyre, mely nem más, mint egy indukciós elven működő vezeték nélküli töltő. Ezzel kezdetét veszi az Ami One Concept és a vezető közti kommunikáció. A megnyitott alkalmazásnak megfelelő animáció buborékjai a vezető látóterében elhelyezett fényvisszaverő lemezre vetítve, a head-up display kijelzéshez hasonlóan jelennek meg. A normál vezetési funkciókat a vezetési élményt gazdagító, bonyolultabb – például infotainment, ill. navigációs – funkciók egészítik ki. Az Ami One Concept vezérlőfelületét úgy alakították ki, hogy egyfajta személyi asszisztensként optimális kapcsolatot létesítsen a vezető és a jármű között. Az interfész a kormányon elhelyezett két gombbal működtethető: az egyikkel hangvezérléssel hívható az asszisztens, a másik pedig egy legördülő menüt nyit meg, melyben az egyes alkalmazások között lehet lépegetni.

 

Az 5’’ képernyővel ellátott intuitív használatú, minimalista műszeregység a lényegi információkra összpontosít (sebesség, irányjelzők stb.). Grafikai világát a belső kárpitokról ismerős színek (Clockwork Orange és Out of the Blue) mellett két speciális betűtípus teszi különlegessé: az egyik az emberi kézírást utánozza, a másik – például a sebességszámláló esetében – az Ami One Concept szögletes formáit és a Citroën márkajelet idézi. Az antropomorf grafikus felületen stilizált formában megjelenő szemek az érzelmi kommunikációt szolgálják, és személyesebbé teszik a vezetővel folytatott párbeszédet (figyelmeztetés, kérdés stb.).

 

A vezetőblokktól jobbra található henger az indítógombot, a gyalogosok figyelmeztetésére szolgáló gombot, az automata sebességváltó választókarját és egy állítható hangerejű Bluetooth hangszórót foglalja magában.

 

 

  1. SZABAD ÖNKIFEJEZÉS: ÚTTÖRŐ DESIGN

Az egyedi stílus 100 éve meghatározó jegye a Citroën gépjárműveknek: egy Citroënt első pillantásra felismerni. A rendhagyó sziluettek végigkísérték a márka történetét a Traction Avant-tól a 2 CV-n, az Ami 6-on vagy a CX-en át az új C5 Aircross SUV-ig. A mostani tanulmány is ezt a hagyományt követi. A kétszemélyes Ami One Concept kreatív világával fittyet hány a bevett normákra. Letisztult formáival és különleges grafikus stílusával egyszerre vált ki meglepődést és ébreszt azonnali vonzalmat.

 

 

MERÉSZ KONCEPCIÓ

 

A könnyen és kifejezetten környezetkímélő módon előállítható Ami One Concept számára minden adott, hogy népszerű városi autó legyen. Intelligens és gazdaságos koncepciójával és szimmetrikusan elrendezett alkatrészeivel vadonatúj lehetőségeket kínál: a teljesen egyforma jobb és bal oldali ajtó ellentétesen nyílik (utasoldalon hagyományosan, a vezető oldalán viszont a könnyebb beszállás érdekében fordítva), az orr- és a hátsó rész is azonos elemekből, de más sorrendben épül fel (a plasztron az orr-részen alul, hátul viszont felül található), a lökhárítók alsó eleme is egyforma (elöl részleges takarásban, hátul viszont teljes egészében látható, rajta a rendszámtáblával), az átlós irányú egyforma sárvédők elöl-hátul egyformán ütközőkkel vannak ellátva, és az alsó karosszériaelemekben sincs eltérés. A nappali és a hátsó lámpák felcserélhetők, a visszapillantókat és a kilincseket alkotó négy elem pedig játékosan máshova került a gépkocsi két oldalán. A karosszéria minden eleméről elmondható, hogy masszív kialakítású és könnyen felszerelhető, az összeszerelés minősége pedig kiváló. Ami az utastér kialakítását illeti, a tervezők a tanulmány játékos szelleméhez híven racionalizálták a felhasznált anyagok mennyiségét.

 

 

EGYEDI, SZIMMETRIKUS KÜLSŐ DESIGN ÚJ VILÁGÍTÓTESTEKKEL

 

A jelenlegi Citroën modellkínálat vonzerejét és rendkívül egységes voltát többek között a 2013-ban bevezetett, két szinten elhelyezett vízszintes első lámpatesteknek köszönheti. Az Ami One Concept a CXperience tanulmány ihlette finomabb, grafikusabb, high-tech lámpáival modernebb stílust képvisel. Egy V alakú fénycsík két ágaként megmaradt a kétszintes elrendezés, de az elegáns stíluselem jóvoltából különösen kifejező lett a tanulmány orra. Egyedi és rafinált megoldást képviselnek a lebegő kiképzésű nappali és irányjelző lámpák, melyekről azonnal felismerni a tanulmányautót. A hátsó lámpáknál ugyanez a megoldás köszön vissza, mely még egységesebb megjelenést biztosít, és egyértelműen jelzi a modell hovatartozását.

 

A Clockwork Orange színárnyalat és a lakkfekete felület közepén elhelyezett 2D márkajel dinamikusabb és áthatóbb tekintetet eredményezett. A városi közlekedés kihívásaira felkészült Ami One Concept sötétszürke védőelemekkel is fel van vértezve, melyek a karosszéria négy sarkát védik és két oldalt az ajtók alatt folytatódnak. A jelenlegi modellkínálatra jellemző Airbump® betéteket – melyek amellett, hogy fontos stíluselemek, a jármű masszív, védelmező karakterét is erősítik – Out of Blue színfoltok dobják fel.

 

Oldalnézetből az Ami One Concept letisztult sziluettet mutat, melynek tökéletes szimmetriája a tanulmány játékos karakteréről árulkodik. A sima vonalú nagy ajtók a jármű két oldalán ellentétes irányba nyílnak, vezetőoldalon a könnyebb beszállás érdekében a megszokottól eltérően. A visszapillantó tükrök mintha egy lakberendezési magazinból léptek volna elő. A külső ajtókilincsek valójában kék gumiból készült fogantyúk, fölöttük egy a jármű okostelefonnal történő nyitását/zárását lehetővé tévő leolvasóval. Akárcsak az első és hátsó lökhárítókon, a küszöbökön is speciális csíkozás látható, mely egyszerre idézi a hűtőbordákat és a nyílfogazásos fogaskerékre utaló hagyományos Citroën emblémát.

A jármű másik fontos ismertetőjegye a nyitható tető, mely mellett lobogó hajjal élvezhetjük a városi kocsikázást. A manuálisan nyitható antracitszürke vászontető használata pofonegyszerű: a sínen csúszó tető egyetlen mozdulattal kihúzható, és egy kék pánt, valamint egy nyomógomb segítségével záródik.

 

Az Ami One Concept hátsó része is narancsszínben vibrál. A csomagtérajtó fölött méretes sötétített ablak található. A karosszériától elemelkedő világítótestek az első nappali lámpákat idézik. Egy hátulról megvilágított harántcsíkolt műanyag lemez tartja őket a levegőben. Ez a megoldás a C3 Aircross kompakt SUV személyre szabható háromszögablakát juttatja az eszünkbe. Akárcsak elöl, itt is megtalálhatók az Airbump®-ok.

 

 

FUTURISZTIKUS BELSŐ DESIGN ÉS CITROËN ADVANCED COMFORT

 

Az Ami One Concept belülről sem kevésbé eredeti. Az úttörő, „next generation” design más világokból merít ihletet, és semmihez sem hasonlítható, kényelmes városi vezetést ígér.

 

A Citroën Advanced Comfort® program modern értelmezését nyújtó Ami One Concept a csendes vezetés és a gondos anyagválasztás mellett a nagy üvegfelületeknek (szélvédő, oldalablakok, hátsó ablak) köszönhetően az első pillanattól igazi fényfürdőben részesíti az utasokat.

 

Az utastér kialakításakor a helykínálat és a funkcionalitás egyformán fontos szempont volt. A tervezők aszimmetrikusan helyezték el a (sínen csúszó) vezetőülést és a (fix) utasülést, hogy vállmagasságban nagyobb tér álljon rendelkezésre, illetve hogy az utasok szabadabban tudjanak mozogni. Az Ami One Concept fedélzetén nap mint nap stimuláló légkörben járhatjuk a várost. A tekintélyes ülőlapokat és a fejtámlákat narancssárga gumiszalagokkal díszített, könnyen tisztán tartható mélykék textilkárpit borítja, mely a kültéri bútorok világát idézi. Az áttört mintázatú kényelmes háttámlák elöl Out of the Blue, hátul Clockwork Orange színben játszanak. A Plott designstúdió által tervezett, nádfonatra emlékeztető modern megoldás egyszerre puha és stabil, a kockamotívumok pedig a szürke padlószőnyegeken köszönnek vissza.

 

Az Ami One Concept egy másik erőssége az utastér különböző pontjain ügyesen elosztott tárolóhelyek. Az innovatív felépítésnek köszönhetően minden zugot maximálisan ki lehetett használni. Elöl a kék ajtóbetétek felső része kellemes tapintású, és a könyöktámasz egy a külső fogantyúkhoz hasonló, puha kiképzésű műanyag pántot foglal magában. Az utazótáskák világát idéző fogantyúk egyben a C4 Cactus előtti tisztelgésként is felfoghatók. Sok mindent elnyel és ezért jó szolgálatot tesz az ajtó alsó részén kialakított, gumival kifeszített vászonzseb is, mely nyaralós asszociációkat kelt.

 

A vezetőoldalra koncentrált vezetőblokk mellesleg egy kivételesen nagy utasoldali rakodóhely kialakítását is lehetővé tette, melyben egy kézipoggyász méretű csomag mellett egy kézitáska is elfér. Hátul a vezetőülés lehajtásával elérhető helyen is elhelyezhető néhány csomag. Itt kapott helyet a láthatósági mellényt és az elakadásjelző háromszöget is magában foglaló elsősegélydoboz is. A színvilágért és a felhasznált anyagokért felelős dizájnerek munkája nyomán pedig világos, fényben úszó enteriőr született. Az utastér nagy részét finoman pettyezett, időtálló kétszínű festék borítja, míg a különböző tárolóhelyek – szintén könnyen tisztán tartható – korszerű kék színezést kaptak.

 

A tanulmányhoz exkluzív utazási kellékek – egy az utasoldali tárolóhoz méretezett hátizsák, egy bevásárlószatyor és egy henger alakú utazótáska – tartoznak. A Damien Béal bőrdíszműves dizájnerrel közösen fejlesztett divatos kiegészítőkben az utastér anyagai és színvilága köszönnek vissza. Az Ami One Concept tanulmányon dolgozva a művész tudását és módszereit a számára nem megszokott anyagokon is kamatoztatni tudta, és ugyanolyan kiviteli minőséget ért el, mint a hagyományos bőráruknál.