Azért hozzátesszük a hazai magyar Mazda kirendeltség annyira sem képes, hogy emailt írjon nekünk! Az utolsó levél 2019. ápr. 4. én érkezett, ami lássuk be nem tegnap volt, hanem lassan 4 éve!! ami egy vicc, ha így nézzük, de igen ennyit várhatunk el ezek szerint a Mazdától!

De legyen akkor Mazda megy Magyarországon a nevezetes mellékhelyre s külföldön teszteljük. Minden szép nemzetközi teszt alkalmával kedveskedünk eme szép emléknek!

Mazda Hungary = 0

 

Tadashi Miura úr, az elnök a Mazda Sales Thailand vezetőivel együtt köszönti Dr. Prachin Eamlumnow-t, a Grand Prix International Public Company Limited vezérigazgatóját, valamint a Bangkok International Motor és a tiszteletbeli média elnökét. A média szemlélteti a Mazda MX-30-at, amely a jövő Multi-solution Technology technológián alapuló technológiájával érkezik, valamint a Mazda-autó minden SKYACTIV technológiával és elegáns KODO dizájnjával rendelkező modelljét, amelyek a Mazda standján láthatók. Az év promóciós kampánya 2023. március 22. és 2023. április 2. között 0%* minimális előleggel, ingyenes 1 éves Mazda Premium Biztosítással, ingyenes 5 éves Mazda Ultimate szervizzel* és ingyenes prémium ajándékkal* is jár. az Autószalonon és a Mazda bemutatóteremben országszerte. Az autók szállításra készen állnak.

Thee Permpongpanth úr, a Mazda Sales (Thailand) Co., Ltd. szenior alelnöke elmondta: „A Mazda stand fénypontja, hogy bemutatjuk a Mazda MX-30 BEV-t, amely a nagyközönség számára bemutatandó elektromos jármű. először Thaiföldön. Ez az egyik olyan jármű, amelyet a Multi-solution Technology keretében fejlesztettek ki, és a Mazda bemutatja a Mazda jövőbeli termék- és technológiafejlesztési irányelveit, amelyek célja többféle villamosítási megoldás biztosítása az ügyfelek számára. Ez megerősíti a Mazda azon elkötelezettségét, hogy a Sustainable Zoom-Zoom 2030 szerint környezetbarát és fenntartható autóipari technológiát szállítson, hogy megőrizze gyönyörű világunkat, javítsa az életminőséget és megteremtse a fenntartható társadalmat a következő generáció emberei számára.

Az utóbbi időben az autóipar átalakuláson ment keresztül, amely a digitális technológia fejlődésén és új márkák megjelenésén alapul. Ennek eredményeként az autóipari termékek diverzifikáltabbak, és az emberek által keresett járművek értékei gyorsan változnak. Bár az innovációk és a digitális technológiák kényelmesebbé és kényelmesebbé teszik életünket, néha negatív hatással vannak a földre és a környezetre. Ezért ez rendkívül kritikus kérdés az autógyártók, köztük a Mazda számára, hogy felelősséget vállaljanak a földért, a társadalomért és a következő generáció embereiért azáltal, hogy olyan autóipari technológiát fejlesztenek ki, amely nemcsak az ügyfelek vonzását segíti elő, hanem javítja az életminőséget és megőrzi az életminőséget. gyönyörű földünk.

A Mazda az idők során erőfeszítéseket tett, hogy élvezetes vezetést biztosító termékeket fejlesszen és biztosítson, ami összhangban van emberközpontú megközelítésünkkel, amely a vezetési élmény révén felemeli és energiával tölti fel az embereket. Ugyanakkor megértjük, hogy hozzá kell járulnunk a környezetvédelmi problémák megoldásához a Mazda középtávú gazdálkodási tervén és a 2030-as Fenntartható zoom-nagyításon alapuló autóipari termékekkel és technológiákkal.

Az elektromos járművekre való átállás időszakában számos megoldást kínálunk ügyfeleinknek, beleértve a belső égésű motorokat, a villamosítási technológiákat és az egyes régióknak megfelelő alternatív üzemanyagokat, az építőelem koncepciónk alapján. Ezek a megoldások a már világszerte piacra dobott termékek némelyikében is megtalálhatók, mint például a Mazda CX-60 PHEV Európában és Ausztráliában, illetve a Mazda CX-90 PHEV Amerikában és Ausztráliában, valamint az MX koncepcióautója. -30 e-Skyactiv R-EV Európában. Ezek a termékek a Mazda első mondatában szerepelnek, amelyben technológiai fejlesztésünk megerősítésére összpontosítunk a 2022-től 2024-ig tartó villamosítás korára.

A második mondat, 2025-től 2027-ig, a villamosításra való átállás. A Mazda „Egyedi ASEAN-termékeket” vagy kifejezetten az ASEAN-piacok vásárlói számára tervezett termékeket fejleszt. Ezt követően, 2030 felé a Mazda új, környezetbarát és kiváló vezetési teljesítményt nyújtó termékeket dob piacra, köztük a szén-dioxid-semlegességre törekvő teljes értékű BEV-t. Arra is számítunk, hogy 2030-ban a Mazda elektromos autók aránya globális értékesítéseinkben 2030-ban 25% és 40% között lesz.

Mindez a Mazda azon útját jelenti, amely a vezetés örömének és az emberek életének járművein keresztül történő kiteljesedésének jövője felé vezet. Ez az a megközelítésünk, amelyre összpontosítunk, hogy megteremtsük a társadalmi fenntarthatóságot, és hogy az emberek szeressék márkánkat, és higgyenek benne.