• A Citroën felgyorsítja nemzetközi növekedési stratégiáját az új C3 Aircross bemutatásával, egy egyedülálló B-SUV-val, amely valódi hozzáadott értéket kínál 5 vagy 7 üléses változataiban. Kifejezetten indiai, délkelet-ázsiai és dél-amerikai ügyfelek számára készült.

 

  • A C3 2022-es indiai és dél-amerikai piacra dobását követően az új C3 Aircross a Citroën 2019-ben bejelentett C-Cubed programjának második szakasza. Ez a program a jellegzetes és intelligens tervezésű járművek bevezetéséből áll az érintett piacok középpontjában, magas szintű kényelmet, funkcionalitást és felszereltséget kínál, hogy megfeleljen a helyi vásárlók elvárásainak.

 

  • Az új C3 Aircrosst az egyes régiók csapatainak közvetlen részvételével fejlesztették ki, figyelembe véve a helyi törekvéseket. A brazíliai Porto Realban és az indiai Thiruvallurban gyártják majd, körülbelül 90%-ban helyi integrációval.

 

  • A Citroën-identitáshoz határozottan hű dizájnnal, valamint egy merész és robusztus SUV minden kódját magában foglaló új C3 Aircross 2023 folyamán Indiában és Dél-Amerikában, valamint Indonéziában, a Citroën új piacán, a 2024-es tanfolyam.

 

 

A Citroën ma bemutatja az új C3 Aircrosst, egy családi B-SUV-t, amely kívül robusztus, belül nagyvonalú és barátságos. Együttműködés és helyi tervezés eredménye, amelynek célja India, Délkelet-Ázsia és Dél-Amerika kulcsfontosságú piacain az ügyfelek egyedi igényeinek kielégítése.

 

Az új C3 Aircross kétségtelenül a teljes Citroën identitást testesíti meg. Emellett magán viseli az igazi B-SUV minden jellemzőjét, amely versenyképesnek ígérkezik minden piac szívében. Meggyőző ár-érték arányt kínál a vásárlóknak, személyre szabott ajánlattal, amely ötvözi az egyedi és izmos dizájnt, a Citroën emblematikus kényelmét, valamint a nagyszerű sokoldalúságot akár 7 ülés lehetőségével.

 

Ez az új SUV-modell és a már bemutatott új kompakt C3 kulcsfontosságú lépések a Citroën nemzetközi növekedési stratégiájában. A márka célja, hogy 2025-re globális értékesítéseinek 30%-át Európán kívül érje el.

 

India, Délkelet-Ázsia és Dél-Amerika nagy potenciállal rendelkező piacok, amelyek jelentősen hozzájárulnak a Citroën nemzetközi ambícióihoz. 2022-ben a márka regisztrációi Indiában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben 56,9%-kal nőttek 2021-hez képest, Dél-Amerikában pedig 21,2%-kal. Indiában a Citroën 6588 regisztrációt ért el 2022-ben (+ 872,6%), Brazíliában + 37,6% (32 128), Argentínában pedig + 11,3% (13 846). A Citroën márka jelenlétét ebben a két régióban egyértelműen megerősítette az új C3 sikeres bemutatása.

 

Az új C3 Aircross a második a három új modell közül, amelyek kifejezetten a nemzetközi piacokat célozzák meg a Citroën 2019-ben bejelentett C-Cubed programjában, és 2022 és 2024 között került forgalomba. A C3-hoz hasonlóan ezt a B-SUV-t is fejlesztik és gyártják. helyben, az indiai Thiruvallurban és a brazíliai Porto Realban található gyárban, közel 90%-os tartalomintegrációval, ami garantálja a vevők elégedettségét az igényeikhez tökéletesen igazodó ajánlatnak, a gyorsabb alkatrészek elérhetőségének és az alacsonyabb összköltségnek köszönhetően.

 

A Citroën génjeihez hűen az új C3 Aircross egy robusztus és egyedi SUV, 5 és 7 üléses változatban is kapható, amely a tervek szerint 2023 végétől kerül piacra Indiában és Dél-Amerikában. 2024-től pedig már piacra is kerül. Indonéziában, a Citroën tevékenységeinek új piacán, amelyet 2022 októberében jelentettek be, az Indomobil Csoporttal, mint egyedüli forgalmazóval együttműködve.

 

„A Citroën azon stratégiájának sikere, hogy globálisan fejlessze üzleti tevékenységét, hogy elérje azt a célt, hogy 2025-re elérje az Európán kívüli értékesítések 30%-át, attól függ, hogy versenyképesek vagyunk-e, hogy több régióban is vevőket vonzunk. Stratégiánk a kulcsfontosságú, nagy potenciállal rendelkező és gyors növekedésű régiókban és piacokon történő fejlesztés, differenciált, megfizethető, helyhez igazított és helyben épített ajánlatot kínálva ügyfeleinknek. Egy ajánlat, amely kiemelkedik a többi közül, és megfelel a sofőrök és családjaik igényeinek, miközben az összes autógyártó közül a legnyugodtabb vásárlói élményt kínálja számukra. Az új C3 Aircross újabb fontos lépést jelent a Citroën számára azáltal, hogy megérinti ezeket az újdonságokataz ügyfelek családbarát, vonzó, gazdaságos és tágas B-SUV-t keresnek robusztus és izmos kialakítással” – mondja Thierry Koskas, a Citroën vezérigazgatója.

 

A MEGFELELŐ TERMÉK A MEGFELELŐ IDŐBEN

A Citroën az új, 4,32 m hosszú, 5 és 7 üléses C3 Aircrosst úgy tervezte, hogy ez a megfelelő jármű legyen az indiai, indonéz és dél-amerikai piacokon a rendkívül versenyképes és gyorsan növekvő B-SUV-szegmensbe való belépéshez.

 

INDIÁBAN  a B-SUV szegmenst két részre osztják a jármű hosszára kivetett adók alapján. A 4 méternél hosszabb modellek értékesítése 2022-ben 32%-kal nőtt 2021-hez képest, és elérte a 366 432 darabot, ami a személygépjárművek piacának közel 9,9%-a, amely évente körülbelül 4 millió darabot jelent.

 

Az elmúlt évek sofőrszámának növekedésével párhuzamosan a B-SUV alszegmensben kínált járművek száma is megnőtt, így rendkívül versenyképes.

 

„Indiában a B-SUV vásárlásáról az egész család dönt, és a barátokkal is gyakran konzultálnak. Míg a költségvetés és a teljes birtoklási költség egyenlete a fő szempont, tudjuk, hogy az indiai családok nagy jelentőséget tulajdonítanak a tervezés eredetiségének, a státusznak az úton való megjelenésnek és a magas szintű általános kényelemnek. , mert tisztában vannak azzal, hogy ezek a járműtulajdonságok tükrözik életmódjukat és állapotukat. Ezért nem kíméltük meg erőfeszítéseinket, hogy az új C3 Aircrosst valóban kívánatossá és elérhetővé tegyük ezeknek a családoknak” – mondja Saurabh Vatsa, a Citroën India igazgatója.

 

A fogyasztók manapság korlátozott választási lehetőséggel rendelkeznek, amikor olyan megfizethető családi járművet keresnek, amely elég tágas és sokoldalú, akár hét személy szállítására, valamint figyelemfelkeltő SUV-designnal és jó teljesítménnyel, valamint a legújabb technológiákkal. Az új C3 Aircross megjelenéséig az egyetlen reális hétüléses lehetőség egy család számára egy kevésbé stílusos MPV.

 

„Az új C3 Aircross megfelel az ország igényeinek, hiszen a SUV-k a teljes piaci részesedés közel 40%-át képviselik. A kereslet rohamos növekedésével a B-SUV-k a szegmens egyik legjobban teljesítő területévé nőtték ki magukat. Világszerte a csapatok helyi csapatokkal dolgoztak azon, hogy egy nagyon alkalmas új járművet állítsanak elő Indiának, amely az új C3 és C5 Aircross között ül majd. Ezt is Indiában fogják gyártani, köszönhetően az országban működő K+F és mérnöki központjaink, valamint a Thiruvallur jármű-összeszerelő üzem ötletei és erőfeszítései, valamint a Hosurból, Tamil Naduból származó hajtásláncok” – tette hozzá Roland Bouchara, ügyvezető igazgató . Stellantis India.

 

INDONÉZIÁBAN a piac gyorsan érik, és nagy növekedési potenciált kínál. A járműeladások várhatóan megduplázódnak 2021 és 2030 között, így ez lesz a leggyorsabban növekvő piac Délkelet-Ázsiában és a második Ázsiában. Az országban eladott járművek közel 70%-a hétüléses (minibusz és SUV), és 2016 óta a B-SUV-k iránti növekvő kereslet lehetővé tette, hogy ez a szegmens elérje a piac 20%-át.

 

A Citroën belépése Indonéziába, mint „beruházni merő” márka a megfelelő időben érkezik, és az új, hétüléses B-SUV C3 Aircross olyan szakembereket és családtagjaikat vonzza majd, akik autót keresnek napilapokhoz, hétvégi kirándulásokhoz és kalandokhoz. szabadidejüket könnyedén és gondtalanul.

 

DÉL-AMERIKÁBAN a Citroën már most lendületet élvez Brazíliában és Argentínában azzal az ambiciózus céllal, hogy 2021 és 2024 között megnégyszerezze piaci részesedését. Az elmúlt öt évben a B-SUV szegmens a leggyorsabb és gyorsabb növekedést érte el, és jelenleg a piac 20,5%-át képviseli. a B-Hatch szegmens alig 7%-ához képest. Egyben a legversenyképesebb is, 16 járművel már kaphatók Brazíliában és 17 Argentínában, bár az új C3 Aircross lesz az egyetlen B-SUV, amely hétüléses opciót kínál majd, amikor még ebben az évben forgalomba kerül. 2023.

 

„A Citroën célja, hogy megszilárdítsa jelenlétét a B-SUV szegmensben Dél-Amerikában, ahol jelenleg nagyon jó pozícióban vagyunk Argentínában, és növekszik Brazíliában és más piacokon. Az új C3 Aircross egyértelműen kulcsfontosságú lesz e cél elérésében. Ennek a B-SUV-nak a tervezésekor ügyeltünk arra, hogy megfeleljünk a dél-amerikai vásárlók igényeinek a robusztusság, a stílus és a sokoldalúság tekintetében, és bízunk benne, hogy ez sikerült. A Citroën lesz az egyetlen márka a piacon, amely hétüléses járművet kínál a B-SUV szegmensben” – mondta Vanessa Castanho, a Citroën márka dél-amerikai alelnöke.

 

KÖZVETLENÜL AZ MINDEN RÉGIÓBAN AZ ÜGYFELEK KÍVÁNSÁGAI ÉS IGÉNYEI ihlette

A Citroën C-Cubed programjának sikerének kulcsa a helyi Citroën csapatok és a cég tervezői és mérnökei közötti együttműködés. Pontosabban, az új C3 Aircross esetében ez kiterjedt kutatást igényelt az egyes piacok működési feltételeiről, és kiterjedt beszélgetéseket folytatott az ügyfelekkel annak érdekében, hogy ez a B-SUV teljes mértékben megfeleljen az igényeiknek és szükségleteiknek. Bár e mélyreható információk alapján vannak kisebb eltérések az egyes piacokon kínált járművek között, a potenciális vásárlókkal tartott workshopokon mégis felmerült néhány közös téma, amelyek közvetlenül befolyásolták a modell kialakítását és végső tulajdonságait.

 

„Hallgatva ezeken a piacokon a potenciális vásárlók véleményére, gondoskodtunk arról, hogy az új C3 Aircross olyan egyedi csomagot kínáljon a családoknak, amelyet értékelni fognak, ötvözve a Citroën márka jellegzetes dizájnját és a tiszta SUV jellemzőit, izmos és szemmel. elkapó jármű, kiváló ár/teljesítmény aránnyal. Teljes mértékben összhangban van a mindenki kényelmét és jólétét biztosító 360 fokos megközelítésünkkel, köszönhetően a kivételes lakhatóságnak, a sokoldalúságnak és a 7 személy teljes nyugalommal történő szállításának. Értékes berendezéseket és technológiákat kínál, beleértve a zökkenőmentes összeköttetést az úton. A felszereltségi csomagok és tartozékok széles kínálatának köszönhetően pedig minden család még jobban személyre szabhatja járművét., mondja Laurence Hansen, a Citroën termék- és stratégiai igazgatója.

 

KÜLSŐBŐL ERŐS, BELSŐBŐL NAGYLEGES ÉS ÜDVÖZÉLŐ

Az új C3 Aircross egy 4,32 méter hosszú családi B-SUV robusztus és kifejező dizájnnal, amely magabiztosságot ébreszt. Jellemzője a határozott eleje magas motorháztetővel, széles nyomtáv, a Citroën Y-alakú fényjelzése és a kettős hűtőrács, amelyet alacsonyabb csúszólemez húz alá, hogy megbirkózzanak a változó útviszonyokkal. Sziluettjét 200 mm-es hasmagasság, kategóriája legjobbjai közé tartozik, izmos kerékívek nagy kerekekkel és abroncsokkal, valamint ellenálló védelmek jellemzik.

 

A széles negyedoszlop függőlegest és szilárdságot ad a karosszériának, míg a takaros hátsó negyedablakok megerősítik az utasok fény- és térérzetét. Az ablakok és a hosszú hátsó ajtók fokozzák a magasságérzetet, a fényt és a láthatóságot, és könnyű hozzáférést biztosítanak a hátsó üléssorokhoz.

 

Az imázsukat tükröző modell kialakítása érdekében az ügyfelek az egyes régiókban személyre szabhatják járműveiket, a piaci elvárásokhoz igazodó, karakteres és jelenlétet fokozó felszerelések és tartozékcsomagok széles választékából választva. Ezenkívül a Citroën emblematikus kéttónusú tetőajánlat kontrasztos hatást kelt, amely felhívja magára a figyelmet azon tulajdonosok számára, akik egy kis eredetiséget szeretnének adni járművüknek.

 

A Citroën elkötelezettsége amellett, hogy páratlan fedélzeti biztonságot és kényelmet biztosítson a vezetőknek és az utasoknak, az új C3 Aircross minden részletében megmutatkozik. A tágas utastérben való vezetés élvezet a maximális kényelmet biztosító felfüggesztésnek köszönhetően, amely minimálisra csökkenti a karosszéria dőlését nehéz forgalmi körülmények között és néha rossz útfelületen. A kormányzást és a fordulási sugarat optimalizálták, hogy javítsák a mozgékonyságot és megkönnyítsék a manőverezést sűrű városi forgalomban. Még az alváz szerkezetét és a megközelítési szögeket is tanulmányozták annak érdekében, hogy az új C3 Aircross könnyedén megbirkózik egyenetlen és egyenetlen utakon, valamint meredek lejtőkön mászni vagy leereszkedni anélkül, hogy megérintené őket.

 

A magas hasmagasság megkönnyíti a járdaszegélyeken és a magas járdaszegélyeken való haladást, míg a karosszéria torziós merevségét gondosan tanulmányozták a vibráció csökkentése és az utasok kényelmének javítása érdekében.

 

Az új C3 Aircross különösen nagyvonalú. Az 5 üléses modell az egyik legjobb térdteret kínálja a hátsó utasok számára, és akár 482 literes csomagteret is kínál, míg a 7 üléses modell emellett a két különálló ülésből álló harmadik sorban is sokoldalúságot kínál. Ezek egyenként lehajthatók vagy eltávolíthatók, ha a családnak ki kell egyensúlyoznia az 511 literes utasteret a csomagok vagy egyéb rakományok számára.

 

A belső tér barátságos és világos. Rendkívül jól felszerelt, megtestesíti a Citroën globális megközelítését az utasok kényelmére és jólétére. A rendkívül kényelmes ülések hatékony klíma- és fűtésrendszerrel kombinálva mindenki számára lehetővé teszik a pihenést, különösen a 7 személyes változat második és harmadik sorában, köszönhetően a tetőpanelbe integrált egyedi szellőzőmodulnak. Az átgondolt tárolási megoldások közé tartoznak az okostelefon-tartóként is funkcionáló pohártartók és az akár 5 USB-csatlakozó, így az utasok tölthetik eszközeiket, és útközben is kapcsolatban maradhatnak, vagy szórakozhatnak.

 

Elöl a műszerfal vonzza a tekintetet, és nagyon vízszintes szerkezetű. Középső részén puha, egyedi tapintású szemcsét mutat be. A verzióktól függően a C3 Aircross egy 7 hüvelykes TFT kézibeszélőt alkalmaz, és egy 10 hüvelykes érintőképernyő (az egyik legnagyobb ebben a kategóriában) a közepén helyezkedik el, és hozzáférést biztosít a fő információs és szórakoztató szolgáltatásokhoz, beleértve a tükrözési funkciót az alkalmazások eléréséhez. Apple Car-Play vagy Android Auto segítségével.