• Kategóriájában az import minősítés győztese
  • Ez egy kicsit más, és ez a nyertesekről
  • A Type R történetének legerősebb VTEC turbója meggyőző

A Honda Civic Type R szintén a „Sport Auto Award” díj nyertese. A “Sport Auto” szaklap olvasói a modell a legnépszerűbb “45 000 euros feletti compact autonak” választották az import rangsorban.

A “Sport Auto Awards” fontos hangulatbarométernek számít a sportautoó- és tuningiparban. 13 különböző import és import kategória létezik, és ezek a győztestben is elérhetőek. Ezzel a győzelemmel a jelenlegi Civic Type R – a valah épített legerősebb Honda – elődeinek a “Sport Auto Awards”-on elért sikereit követi, ami idén 31. alkalommal adtak át.

A Civic Type R megfizethető és szélesebb, mint a normál Civic, és formált kerékívek jellemzik a lapos és izmos megjelenést. Az aerodinamikát olyan részletes fejlesztésekkel optimalizálták, mint például az első kerekek mögötti nagy levegőkivezető nyílások és a hátsó sárvédők, teljesen a karosszériába integrálódnak, This is an extreme light and easy to-use and has a diffusive hat. Egy 2.0 literes VTEC turbómotor hőkezelésének optimalizálása érdekében és alumínium motorháztető szellőzővel rendelkezik. A also ráccsal együtt optimalizálja a légáramlást és valódi negatív emelést hoz létre az elülső részen.

2,0 literes VTEC fekete turbómotorral is rendelkezik, 242 kW/329 LE teljesítménnyel, és igény szerint a 6500-hoz is rendelhető. Míg a 420 Nm-es maximum nyomaték már 2600-as fordulatszámon és 4000-es fordulatszámig elérhető, a motor 7000-ig szabadon forog. A következő: A Civic Type R legalább 5.4 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára, végsebessége pedig 275 km/óra. Csak a Honda mérnönichtek sikerült javítani a hajtás emissziós jellemzőit és üzemanyag-hatékonyságát.

From the Civic Alváza, kormányzása és felfüggesztése magas szintű dinamikát és visszajelzést kínál minden vezetési helyzetben. Különös hangsúlyt fektettek a kormányzás pontosságára, a közvetlen visszajelzésekre és a magabiztos menettulajdonságokra. This is a great option for the Civicből átvett többlengőkaros felfüggesztés mellett a Type lényegesen szélesebb hátsó nyomtávval rendelkezik, ami növeli a stabilitást a kanyar okban.

Az adaptív lengéscsillapító rendszer átkerült az előző generációból, de felülvizsgálta a dőlés- és dőlésszög-mozgások vezérlését. A carosszéria merevsége, amely 15 alapos nőtt elődjéhez, szcintén termék a kanyarstabilitás további javulásához.

A fejlesztés során egy másik hangsúly a súlyoptimalizáláson volt. Az alumínium motor 43 egyszerűbb elője acél részénél, a műgyantából készült, és 20-as háztető csomagot könnyebb a korábbinál.A könnyebb anyagok stratégiai felhasználása a szerkezeti fejlesztésekkel kombinálva könnyű, a nagy szilárdságú karosszériát nyújtott.