• Az Alfa Romeo a hetedik alkalommal vesz részt az exkluzív rendezvényen, amely az autók világát ötvözi a művészettel és az eleganciával, a Hauts-de-France-i Château de Chantilly mesés környezetben.
  • A francia közönség most először csodálhatja meg az új 33 Stradale-t, amely hiteles „kiáltványa” annak, hogy az olasz márka stílusában és vezetési élményében mire képes – és meg fog tenni –.
  • A reflektorfényben az 1971-es 33 Spider Cuneo prototípus áll , amelyet általában az Arese-i Alfa Romeo Történeti Múzeumban állítanak ki, valamint az új Junior, amely visszahozza a márkát Európa legrelevánsabb szegmensébe.
  • A teljes jelenlegi Biscione kínálat a résztvevők rendelkezésére áll az izgalmas helyszíni tesztvezetésekhez.

 

Szeptember 12. és 15. között kerül megrendezésre a „Chantilly Arts & Élégance Richard Mille” hetedik kiadása, a rangos eleganciaverseny, amely ötvözi az autók világát a művészettel és az eleganciával. A 2014-ben született, és mindig a Hauts-de-France-i Domaine du Château de Chantilly házigazdája, az exkluzív esemény gyorsan egyre nagyobb hírnévre tett szert a közönség és a szakemberek körében, olyannyira, hogy elérte a Pebble Beachen (USA) szervezett neves eseményeket. ) és a Villa d’Este (Olaszország).

Az Alfa Romeo három rendkívül lenyűgöző példával tiszteleg a francia esemény előtt: az új Alfa Romeo 33 Stradale, amely hiteles „kiáltványa” annak, hogy az olasz márka mit tud – és fog tenni – a stílus és a vezetési élmény tekintetében; a híres 33 Spider Cuneo stílusú prototípus 1971-ből, amelyet általában az Arese-i Alfa Romeo Történeti Múzeumban állítanak ki; valamint a vadonatúj Junior, az a modell, amely a globális olasz márka visszatérését jelzi Európa legrelevánsabb szegmensébe. 

A három autót a Château de Chantilly egyik fő látványossága, az André Le Nôtre kifinomult franciakertjében kialakított kiállítási területen lehet megcsodálni, felfedve azt a finom közös szálat, amely összeköti a tegnapi és a mai Alfa Romeo mechanikai alkotásait. A reflektorfény minden bizonnyal az új Alfa Romeo 33 Stradale lesz, amely először debütál egy nyilvános rendezvényen Franciaországban, amely ötvözi az örökséget és a jövőt, és amely egyedülálló kézműves eljárással készül, rendkívül magas minőségi követelmények mellett. Továbbá a közönségnek lehetőségük lesz helyszíni tesztvezetésre a Giulia, Stelvio, Tonale és Junior modelleken.

Végül nem szabad elfelejteni, hogy a „Chantilly Arts & Élégance Richard Mille” újraindítja az eleganciaversenyek formátumát, amelyek Franciaországban születtek a 20-as években, amikor a kiállított autókat egy divatház öltözött próbababa kísérte. Az elmúlt években az Alfa Romeo magángyűjtők autóival mindig jelen volt a Chantilly versenyen, 2016-ban a „Best of Show” címet egy pompás 1938-as Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Berlinetta Touringgal nyerte el.

 

Alfa Romeo 33 Stradale: az álmodozás bátorsága
Ahhoz, hogy egy álmot valósággá alakítsunk, mindenekelőtt egy jó adag bátorságra és egy csipetnyi egészséges őrületre van szükség. Ugyanazok az összetevők, amelyekkel 1967-ben megszületett a sokak által a legszebbek között tartott autó: a 33 Stradale. Ma az Alfa Romeo csapata ugyanazzal a merészséggel és vízióval megtervezte és kifejlesztette az új 33 Stradale-t, amely egy autentikus mozgásban lévő műalkotás, amelyet a szépség és a technika tökéletes kombinációja generál. Célja, hogy a legizgalmasabb vezetési élményt és egy ikon halhatatlan varázsát adja a rajongók nagyon szűk körének, akik a kezdetektől hittek a projektben. Az új 33 Stradale valójában az újonnan létrehozott Alfa Romeo „Bottega”-ban született, ahol a tervezők, mérnökök és márkatörténészek találkoztak a 33 tulajdonossal, hogy közösen döntsék el az ideális konfigurációt, pontosan úgy, mint a reneszánsz kézműves műhelyekben vagy a műhelyekben. század híres olasz autóbusz-építőiről, amikor az Alfa Romeo a világon ezen egyedülálló cégek együttműködésével modellezte alkotásait, köztük a Carrozzeria Touring Superleggerát, amely tegnap a valaha volt legszebb Alfa Romeókat tervezte, ma pedig a főszereplő az új 33 Stradale gyártását. Röviden, a 33-as projekt szakszerűen ötvözi a kézműves folyamatokat, a technológiai innovációt és a vásárlói vágyakat, életet adva valami egyedinek és megismételhetetlennek.

 

Alfa Romeo 33 Spider Cuneo – 1971
Közvetlenül a versenyautóból származtatva az Alfa Romeo 1968-ban piacra dobta a 33 Stradale-t, a Franco Scaglione által tervezett pompás karosszériával. A szerelők presztízse azonban hamarosan más dizájnereket is vonz majd egy olyan korszakban, amikor a futurisztikus vonalvezetésű „álomautók” a nemzetközi autókiállítások főszereplői. A Bertone’s Carabo, a Pininfarina P33 Roadster és 33/2 Coupé Speciale és az Italdesign Iguana után a Pininfarina utoljára 1971-ben, Brüsszelben tolmácsolta az Alfa alvázat a 33 Spiderrel, amelyet később „Cuneo”-nak kereszteltek el. Ehhez a prototípushoz a már a P33 Roadstert megszülető alvázat használták, melynek karosszériáját leszerelték, és tökéletes ék alakúra, feszes és szögletes vonalakkal helyettesítették. A sárvédőn megmaradt néhány gömbölyűség utal a gumiabroncsok szélességének alátámasztására, míg az egyetlen igazán ívelt rész a szélvédő, amely, mint egy alacsony és áramvonalas, de körülölelő héj, mint a sisak szemellenzője, kissé felemelkedik a feszülő vonalakból. az oldalakat.

 

Alfa Romeo Junior, a sportosság kompaktabbá válik
Az új Alfa Romeo Junior egyben a francia esemény főszereplője is, egy igazán menő és egyedi tárgy, amely a vonzó stílust a legfejlettebb technológiával ötvözi a csatlakoztathatóság és a vezetési dinamika tekintetében. Ezenkívül az új Junior hibrid és elektromos konfigurációban is elérhető, esztétikai vagy felszereltségi különbségek nélkül, mert csak az számít, hogy 100%-ban Alfa Romeo. A Junior Ibrida és a Junior Elettrica a közelmúltban debütált, a két új belépő szintű változat 136 LE-s hibrid és 156 LE elektromos motorral, amelyek csatlakoznak a Junior Speciale-hoz, amely a sorozat legjobb tartalmi elemeinek választékával van felszerelve. A várakozások fokozódnak a vadonatúj, 100%-ban elektromos Junior VELOCE 280CV debütálása előtt is, amely a sorozat sportosságának maximális kifejezője. Ez a verzió volt a főszereplője egy adrenalinnal teli homologizáció előtti dinamikus tesztnek tavaly júliusban, az ikonikus Balocco Proving Groundon. A tesztelő szakértők első véleménye pedig rendkívül pozitív.