– A nemzeti fák napjának megünneplésére a Suzuki és a Torino FC 11 japán Sakura cseresznyét ültet el a Stadio Olimpico Grande Torino közelében lévő területen.
– Minden Suzuki Márkakereskedő részt vesz a Nemzeti Fa Napon úgy, hogy legalább 1 fát ültet el saját irodája közelében, összesen 230 növényt.
– Növekszik a széles körben elterjedt Suzuki erdő, amelynek harmadik életévében több mint 900 fa van, ami évi 18 000 kg-os CO 2 -csökkentést biztosít.
A Suzuki továbbra is elkötelezett a környezetvédelem iránt, és különböző szinteken dolgozik globálisan és helyi szinten is, hogy csökkentse a károsanyag-kibocsátást és jobban megóvja bolygónkat, amelyen élünk.
A Hamamatsu cég olasz fióktelepe a Torino Football Club-bal együttműködve, amelynek csapata a fő szponzora, úgy döntött , hogy egy újabb kezdeményezést támogat, amely éppoly konkrét, mint amilyen jelentéssel bír. A nemzeti fák napjának megünneplésére, amely ma, november 21-re, keddre esik, 11 japán sakura cseresznyefát adományoz Torino városának, amelyeket a Grande Torino Olimpiai Stadionhoz közeli területen ültetnek el. A szám nem véletlen: 11-en futballcsapat játékosai, 11-en pedig a Suzuki Italiát és a Granata-klubot összekötő együttműködés évei.
A növények kiültetése 2024 első hónapjaiban, a növények egészségének legmegfelelőbb időpontban fejeződik be, és ettől a pillanattól kezdve Japánnak ez a Torinóba átültetett kis szeglete hozzájárul a levegőminőség javításához.
Ezzel a kezdeményezéssel a Suzuki továbbra is kézzelfoghatóan járul hozzá Torinó és az egész régió zöld örökségének gyarapításához , miután Torinóban a Piredda Parkban (30), Venariaban (TO) a Mandria Természeti Parkban fákat ültettek ( 72), székhelyén (50) és a székházzal szomszédos önkormányzat iskoláinál (3) összesen 166 fa .
A projekt országosan is kiterjed az összes Suzuki márkakereskedés bevonásával. A Hamamatsu House hálózatot alkotó kereskedők úgy vesznek részt a Nemzeti Fa Napon, hogy legalább egy fát ültetnek el helyi területükön, összesen további 230 növényt.
A Suzuki eddig több mint 900 fát ültetett el, ezzel is hozzájárulva a széles körben elterjedt erdő jelentős növekedéséhez. A harmadik éve zajló projekt egy év alatt 18 000 kg-os összesített CO 2 -csökkentést biztosít.
Igazi elkötelezettség a bolygó iránt
A Suzuki odafigyel az ökológiával kapcsolatos kérdésekre, és a Fa Day projekt tökéletesen illeszkedik más környezetvédelmi tevékenységekhez. A Hamamatsu cég sok tekintetben elkötelezett a környezet és a mobilitás közötti egyensúly javítása mellett, olyan autók, motorkerékpárok és külső motorok termékeit kínálva, amelyeket nem csak a felhasználók, hanem a bolygó és a jövő generációi jóléte érdekében terveztek és építettek. .
A Suzuki tisztában van az előtte álló nehézségekkel és kihívásokkal, de meg van győződve arról, hogy még az egyéni elkötelezettség és a pozitív cselekedetek is közös szokásokká alakíthatók bolygónk jóléte érdekében. A bevált gyakorlatok bizonyítékaként az alábbiakban felsorolunk néhány fő tevékenységet:
Az olaszországi Suzuki úgy erősíti tevékenységét, hogy széles körben elterjedt Olaszországban:
· #SuzukiSavetheGreen : A Suzuki több mint 10 éve szervezi a zöldterületek takarítását a Föld Világnapja alkalmából (több mint 50 tonna hulladékot gyűjtöttek össze)
· #suzukienergysaving: Energiatakarékossági nap, ennek a napnak a részeként a Suzuki csatlakozik a Caterpillar „M’Illumino di Meno” projekthez azzal, hogy munkaidőben lekapcsolja a táblák és irodák világítását. ( 423 kg CO 2 csökkentés a légkörben)
· #SuzukiGreenFriday: A Suzuki eredeti módon ünnepli a fekete pénteket, és napi forgalmának 0,5%-át egy fenntarthatósággal kapcsolatos projektre ajánlja fel.
· # SuzukiBikeDay: A Suzuki mindenkit arra hív, hogy kapcsolja le a motorját egy napra, népszerűsítve az alternatív közlekedési eszközök, például a kerékpár használatát a folyékony és fenntartható mobilitás részeként. A legutóbbi kiadáson több mint 3000 résztvevő vett részt.
Suzuki, hagyomány és innováció 1909 óta
A Suzuki Motor Corporation autók, motorkerékpárok és külső motorok gyártója.
A Suzuki 1909-ben született Michio Suzuki vállalkozói ötletéből, aki a japán Hamamatsu városában textilszövőgépeket gyártó gyárat épített fel. 1920-ban a Suzuki Loom Works laboratórium Suzuki Loom Manufacturing Co néven alakult, 1952-ben pedig bemutatták az első motoros kerékpárt, a Power Free-t. 1954-ben a Suzukiból Suzuki Motor Corporation Ltd. lett, és 1955-ben megszületett az első autó, a Suzulight, amelyet 1965-ben követett az első külső motor, a D55. 1970-ben debütált a Jimny LJ10, az első 4×4, és ugyanebben az évben megjelent a 100%-ban elektromos mini MPV Carry L40V.
Ettől kezdve az ipari tevékenység a különböző ágazatokban folytatta szüntelen növekedési pályáját, a technológiára, a megbízhatóságra, a tervezésre és az innovációra összpontosítva.